poniedziałek, 22 kwietnia 2013

potrzebuję Ciebie, i Twej bliskości.




Za oknem ciemność, noc bezwietrzna.
Północ wybiła na zegarze,
księżyc otula się snem.
Spoglądam w gwiazdy,
w nich widzę cząstkę Ciebie.
Znikają,
ja ślepnę.
Powieki me obszywa ból,
płakać już nie chcą. 
Bujam się na huśtawce 
- swych uczuć. 
Boje się, 
że znów upadnę.
Oplata mnie strach,
podejdź, przytul mnie.
Otul dźwiękami słów,
które tak wiele znaczą
- dla mnie.
Nadszedł  na to czas
-potrzebuje Ciebie 
i Twej bliskości.


 Niebo się chmurzy nieustanie. Ja stoję tu, mruczę. Powoli stygnę.
Straciłem tak wiele, więc niech błyskawice spalą resztę doszczętnie.

Niestety nie jestem na chwilę obecną napisać coś więcej, coś nowego. Wiem, przepraszam po raz kolejny.  Jeszcze ten tydzień i mam wolne do końca maja,                     a więc wrócę do pisania i zdjęć, tym razem nie zawiodę! Czeka ktoś na nowości? - bo ja już nie mogę się doczekać ;D ! 

______________________________________________
Jeżeli macie chwilę to proszę o wejście w link poniżej i zagłosowanie na mnie przyciskając przycisk "plus" pod zdjęciem! Zostałem nagrodzony przez H&M, może i ticket uda się wygrać? kto wie, warto marzyć! 











Ostatnie zdjęcia z tej serii. ;) 


mod2: Patryk Wajer 
Was natomiast proszę o pytania, a także opinie w komentarzach bądź drogą mailową. Może jest coś konkretnego, co chcielibyście zobaczyć u mnie w notce? Jakieś propozycje, a może zastrzeżenia? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz