poniedziałek, 6 maja 2013

Twoje życie, w twoich rękach





Pamiętaj o tym, że to Ty jesteś kapitanem swego okrętu,
- to jak nim pokierujesz zależy tylko i wyłącznie od Ciebie, a więc łap za ster swego życia i płyń, płyń w kierunku słońca,              płyń prosto, do celu, płyń szczerze i prawdziwie, a oddech nieba? - Niech zawsze będzie z Tobą, niech napędza Twe żagle,                                     niech porywa Cię do przodu, przez wody pełne przeszkód, pełne niespodzianek, pełne bólu i tajemnic,                                    zawsze do przodu, nigdy wstecz.  

Poniżej kilka zdjęć makro, z którymi to pierwszy raz przyszło mi się zmagać. Osobiście przyznam, że jak na pierwszy raz jestem z siebie zadowolony, w końcu! ;)
Ostatnie dni były bardzo lazy, lubię to! Sporo czasu spędziłem na zewnątrz, ćwiczyłem, odpoczywałem, imprezowałem z kuzynkami, a także spotkałem się z znajomą. Dzisiejszy wieczór  planuję spędzić na czytaniu książki, którą to jakiś czas temu wypożyczyłem z nadzieją, że zainspiruje mnie do napisania dobrej, dłuższej notki. 
3majcie kciuki! 
















3 komentarze:

  1. Piękne są te zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięękuję :D ! Będę dążył do tego by były jeszcze lepsze, zapewne za jakiś czas dodam kolejne, a wiec zapraszam do obserwowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jak na pierwszy raz to naprawdę jestem pod wrażeniem! świetne :)
    przeglądając bloga to wspaniale piszesz, fajnie, że chcesz coś przekazać, oto chodzi, duży plus!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń